שירותי שף פרטי

בשנים האחרונות, הפכה הזמנת שף פרטי לבית הלקוח לאחת הדרכים הפופולאריות והטובות ביותר לארח בבית. היתרונות להזמנת שף עד הבית, הם רבים. הבולט שבהם – המארח מקבל אפשרות להנות מהחוויה, לדבר עם אורחיו ולא לדאוג לאוכל, להגשה לניקיון. השף דואג כמובן גם לתפריט מגוון ועשיר, והכי חשוב – מותאם ללקוח באופן אישי. יתרון נוסף הוא כמובן ההתאמה ללקוח מבחינת זמני הגשת המנות, שעת הארוחה והנוחות שבביצוע הארוחה בבית הלקוח.

איך בוחרים שף פרטי לארוחה פרטית

כאשר מחפשים שף לאירוע, חשוב לבדוק קודם מספר דברים. הראשון – מה סגנון האוכל שמספק השף? חשוב שההתמחות של השף תהיה תואמת לציפיות ולטעם של הלקוח. בנוסף, חשוב לבדוק כי השף בעל ניסיון רב בתחום. דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו – המלצות. הדרך הכי טובה היא לחפש המלצות באתר של אותו השף, עמוד הפייסבוק, האינסטגרם, או ברחבי הרשת.

מה כדאי לבדוק לגבי הזמנת שף פרטי לאירוע

שף פרטי יוכל גם לעזור לכם לקיים אירוע כמו חתונה, בר\בת מצווה, אירוע חברה, או כל אירוע אחר שתרצו לקיים. שף מקצועי מכיר את כל צדדי האירוע, הן מבחינת מלצרים, כלים נכונים, חומרי גלם, התאמת משקאות והשכרת ציוד. השף יישמח להתאים את האירוע באופן אישי לפי כל העדפה שלכם ולעבוד יחד איתכם ליצירת האירוע הטוב ביותר בשבילכם.

סדנאות שף

לקבלת ערך מוסף לחוויה של הזמנת שף עד בית הלקוח, תוכלו להנות מחוויה של אוכל מצויין וגם ללמוד להכין אותו בעצמכם באופן מקצועי. קיימים סוגי סדנאות שונים, כמו למשל סדנאות בשר, פסטה ורביולי, דגים ועוד. באותן סדנאות ניתן לשלב גם קוקטיילים ויין לבחירת הלקוח. 

 

 

 אז אם אתם מחפשים שף שיגיע עד אליכם, שמכיר את החוויה הקולינרית מכל צדדיה, שף גיא ברמן הוא ללא ספק הבחירה הנכונה.

עוד בנושא
שף לאירוע פרטי

שף לאירוע פרטי

לאחרונה, הזמנת שף פרטי לאירועים קטנים, הפכה להיות הדרך החדשה לאכול במסעדה בלי לצאת מהבית. הזמנת שף עד הבית מתאימה למגוון רחב של אירועים. למשל: הצעות נישואין, ימי הולדת, חתונות ואירועים עסקיים.

קראו עוד »

שירותי קייטרינג

שירותי קייטרינג בוטיק למגוון אירועים כגון חתונות, בר מצווה, אירועי השקה, אירועי חברה ועוד. יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך, מהפגישה הראשונה ועד האירוע עצמו, התאמה מלאה של התפריט וכל הלוגיסטיקה בהתאם לצרכים שלכם ולתנאים הנתונים כמו מיקום האירוע, עונת השנה וגודל האירוע.

קראו עוד »
גיא ברמן שף פרטי מומלץ רביולי בהכנה

שף פרטי מומלץ

שף פרטי מומלץ במאמר הבא ננסה לעזור לכם למצוא שף פרטי מומלץ. מה הם הקריטריונים שכדאי לבדוק בבחירת השף הפרטי על מנת ליצור את האירוע

קראו עוד »