שף פרטי מומלץ

במאמר הבא ננסה לעזור לכם למצוא שף פרטי מומלץ. מה הם הקריטריונים שכדאי לבדוק בבחירת השף הפרטי על מנת ליצור את האירוע המושלם שחלמתם עליו? 

איך למצוא שף פרטי מומלץ

– כמובן שהדבר הראשון שנעשה כשנחפש שף פרטי מומלץ הוא לבדוק האם סוג השירות של השף מתאים לאירוע המבוקש. לדוגמא: לא נפנה לחברת קייטרינג אם אנו מחפשים אירוע זוגי. 

– אחרי שצמצמנו מעט את מעגל החיפוש, כדאי לבדוק האם השף עובד באיזור המבוקש בארץ לאירוע. בנוסף, נבדוק האם הוא עונה לצרכים קולינריים שונים, כגון: כשרות, צמחונות/טבעונות, רגישויות למזון וכדומה.

– כעת, כדאי לחפש גם טווח מחירים מתאים לתקציב הרצוי וכמובן להתאים את ההתמחות של השף לרצון שלנו. לדוגמא, לא נזמין שף שמתמחה בסושי לערב בסגנון איטלקי ולא נזמין שף שמתמחה בבשרים על גריל לאירוע חלבי.

היכן מחפשים המלצות

בראש ובראשונה, נפנה למעגל הקרוב שלנו ונחפש המלצה ממקור ראשון. המלצות מאנשים שאנו מכירים הן האמינות ביותר ונוכל לקבל כך את כל המידע הנדרש לטוב ולרע.

אם לא מצאנו מישהו במעגל הקרוב, הנה לכם רשימת עצות לחיפוש שף פרטי מומלץ באינטרנט:

–  חכמת ההמונים. ישנן קבוצות רבות במדיה החברתית שבהן ניתן לשאול שאלות או אפילו לראות המלצות שאחרים נתנו בעבר. כמובן שננסה לשים לב שמדובר בהמלצה כנה ואמיתית ולא מקרוב משפחה או חשבון פיקטיבי. 

–  נחפש ביקורות גוגל, שנכתבות מחשבון מאומת ומכילות טקסט, דירוג ולעתים תמונות. (לדוגמא, העמוד העסקי שלי בגוגל שבו מופיעות ביקורות עלי)

–  נכנס לאתר או העמוד של כל אחד מהשפים על מנת להתרשם עוד מהרזומה, התמונות, תפריטים לדוגמא ושלל השירותים שהוא מציע.

 

 

גיא ברמן שף פרטי מומלץ

כמה עולה שף פרטי

מחיר הזמנת שף פרטי מורכב מכמה גורמים: מספר הסועדים המשתתפים באירוע וגילם (ילדים או מבוגרים), כמות מנות, חומרי הגלם הנדרשים להכנה של המנות, הכלים שצריך לקיום האירוע, שירות (מלצר, אנשי צוות נוספים). בנוסף, מועד הארוחה (יום חול, שבת או חג) והמיקום שלה מהווים גורם שמשפיע על המחיר.

לסיכום,  ישנם הרבה פרמטרים בבחירה של שף פרטי,  מקווה מאוד שהצלחתי לעזור לכם להגיע להחלטה בבחירת שף לאירוע שלכם.

עוד בנושא