כמה עולה שף פרטי?

רבים שואלים כמה תעלה חוויה של הזמנת שף פרטי. מדובר בשאלה מהותית מאד בבחירת השף שיגיע לבשל בביתכם.

מחיר הזמנת שף פרטי מורכב מכמה גורמים שונים:

מחיר שף פרטי - מספר הסועדים

בין השאר, מחיר שף פרטי מושפע מכמות הסועדים שיהיו בארוחה. ככל שכמות הסועדים עולה, יורד המחיר לסועד.

כמות מנות

כמות המנות היא כמובן גורם משמעותי בקביעת מחיר שף פרטי. מאחורי ארוחה בסיסית של מנה ראשונה, עיקרית וקינוח, נדרשת כמובן עבודה רבה, אך פחות מארוחת טעימות מורכבת בת 14 מנות.

חומרי הגלם

אין ספק שאיכות חומר הגלם היא קריטית לחוויה של ארוחה טובה: בחירה של ירקות ופירות טריים ואיכותיים, גבינות ברמה גבוהה, בשר טרי ואיכותי, קמחים מיוחדים המתאימים למאכלים שונים. כל אלו הם משמעותיים ביותר ומשפיעים באופן ישיר על המוצר, וכמובן גם על מחיר הזמנת שירותי שף פרטי.

כלים

מדובר בנקודה חשובה שלא רבים חושבים עליה. לרבים מאיתנו אין בביתו את הכלים הדרושים לארוחה בת כמה מנות. הנוחות ששף פרטי מביא איתו, כוללת את העובדה שלשף מקצועי יש את הכלים המתאימים לארוחה, וכל כלי מתאים לכל מנה או משקה בצורה מושלמת. בנוסף, כלי אוכל מקצועיים ומיוחדים משדרגים את החוויה והופכים את הארוחה לחגיגה ולא ארוחה שגרתית בבית. כלי האוכל נכנסים גם כן לפרמטר המחיר של הזמנת שף פרטי עד הבית.

גיא ברמן שף פרטיפאי מרנג לימון יוזו

שירות

השירות שיקבל הלקוח, היחס האישי, והתאמת האירוע לצרכי הלקוח הם חלק מהותי בהצלחת הארוחה וגם במחיר הזמנת שף פרטי. שף מקצועי יתאים את האירוע לכל דרישות הלקוח (הגבלות שונות, כמו רגישות לגלוטן, חלב, סוכר, צמחונות טבעונות וכו’). התאמות אלה דורשות חומרי גלם נוספים והכנות נוספות.

תזמון

 

היום בשבוע שבו מתרחשת הארוחה (שישי, שבת), וגם הזמן בשנה (תקופות חגים למשל), מהווה מרכיב חשוב בקביעת מחיר הזמנת שף פרטי. תקופות חגים וסופי שבוע משפיעים לעתים על הזמינות של השף, או על מחירי חומרי הגלם ותשלום למלצרים או אנשי צוות אחרים למשל.

מקום הארוחה

 

המרחק עד לבית הלקוח עשוי להיות גורם משפיע במחיר הזמנת שף פרטי עד הבית. נסיעה ארוכה יותר לבית הלקוח דורשת התארגנות נוספת מבחינות רבות. בנוסף, האם קיים במקום הארוחה מטבח מאובזר? (תנור, גז, מקרר). גורם זה משפיע על כמות הציוד וההתארגנות שנדרשת מהשף והצוות בעת ההגעה.

מחיר הזמנת שף פרטי עד הבית

לסיכום, חשוב לזכור כי לא ניתן לתת הצעת מחיר רצינית ואמיתית עד לשיחה עם הלקוח והבנת כל ההעדפות והרצונות של הלקוח. אשמח לשוחח איתכם ולהציע לכם הצעת מחיר המתאימה באופן מושלם לסוג האירוע.

עוד בנושא

שירותי קייטרינג

שירותי קייטרינג בוטיק למגוון אירועים כגון חתונות, בר מצווה, אירועי השקה, אירועי חברה ועוד. יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך, מהפגישה הראשונה ועד האירוע עצמו, התאמה מלאה של התפריט וכל הלוגיסטיקה בהתאם לצרכים שלכם ולתנאים הנתונים כמו מיקום האירוע, עונת השנה וגודל האירוע.

קראו עוד »
קייטרינג לחתונה קטנה שף פרטי גיא ברמן

קייטרינג לחתונה קטנה

קייטרינג לחתונה קטנה עריכת חתונה בבית הפכה בתקופה האחרונה לאופציה פופולארית. חתונה בבית היא אינטימית יותר, ייחודית ומאפשרת הרבה יותר התאמה אישית לטעמם של המשתתפים.

קראו עוד »
שף פרטי גיא ברמן

שף פרטי לאירוע עסקי

אירוע עסקיים מתחלקים לשתי קטגוריות. האחת – אירוע לטובת העובדים, הגיבוש ביניהם והחוויה הכללית. המטרה השנייה – למען הלקוחות. פעמים רבות אירועיים עסקיים תקיימים במטרה לחזק את הקשר בין הלקוח לחברה. שף פרטי לאירוע עסקי יוכל לסייע ביצירת אירוע חברה המתאים למטרה שלכם.

קראו עוד »