שף פרטי לאירוע עסקי

אירוע עסקיים מתחלקים לשתי קטגוריות. האחת – אירוע לטובת העובדים, הגיבוש ביניהם והחוויה הכללית. המטרה השנייה – למען הלקוחות. פעמים רבות אירועיים עסקיים תקיימים במטרה לחזק את הקשר בין הלקוח לחברה. שף פרטי לאירוע עסקי יוכל לסייע ביצירת אירוע חברה המתאים למטרה שלכם.

למה כדאי לשים לב בבחירת שף לאירוע חברה

מומלץ לבחור שף שכבר יש לו ניסיון באירועים מהסוג הזה. ההבדל מאירועים רגילים, כמו למשל חתונות או ימי הולדת, הוא ההתאמה של סוג המנות, גודלן וזמן ההגשה לאופי האירוע. באירוע עסקי יהיו שלבים שונים כמו הצגת מוצרים, נאומים ומינגלינג. התפריט וסדר ההגשה צריכים להיות מותאמים לקצב האירוע. בנוסף, כדאי לברר האם השף מגיע עם מלצרים או אנשי צוות נוספים המסייעים להצלחת האירוע העסקי.

תפריט לאירוע חברה

סוג המנות באירוע צריך להתאים לאופי האירוע. באירוע שרובו דינאמי או מתנהל בעמידה חלק מהזמן, כדאי לבחור מנות קטנות ומהירות לאכילה. פינגר פוד, כמו קרוסטיני או רביולי הם בחירה מעולה.

תפריט לדוגמא

תפריט יין וקוקטיילים באירוע חברה

היין והקוקטיילים הם מרכיב חשוב בכל אירוע ובייחוד באירוע עסקי. נקודה חשובה בנוגע לשתייה באירוע, היא ההתאמה שלה לשלב הארוחה וסוג המנות.

שף פרטי לאירוע חברה – מחיר

מחיר שף פרטי לאירוע חברה תלוי במספר גורמים:

  • מספר משתתפים
  • כמות המנות
  • יום האירוע (באמצע שבוע, סוף שבוע, חג)
גיא ברמן שף פרטי
עוד בנושא
שף לאירוע פרטי

שף לאירוע פרטי

לאחרונה, הזמנת שף פרטי לאירועים קטנים, הפכה להיות הדרך החדשה לאכול במסעדה בלי לצאת מהבית. הזמנת שף עד הבית מתאימה למגוון רחב של אירועים. למשל: הצעות נישואין, ימי הולדת, חתונות ואירועים עסקיים.

קראו עוד »